fbpx

 JHH International IVS

Jonas Hinge Hansen

                       Ansættelser:
2019-             Tilsynsførende assistent (vikar) på Sølyst, hjemløseindsats Horsens Kommune.
2018-             Redaktør af FundraisingUpdate & KirkeFundraising.
2018-             Bogholder, SaralystFonden.
2016-             Projektkoordinator for projekt SmileService, SaralystFonden.
2016-2017:   Vikar, JKS.
2015-2019:   Konsulent hos SUELL Team. Fundraising primært til socialt arbejde.
2015-             Selvstændig konsulentvirksomhed
2011-2014:   Business process Consultant, IT. E-business, Salling Group.
2006-2011:   Business process Consultant, IT. Business operations & support, Salling Group.
1996-2006:   Driftschef, Føtex Horsens.
1993-1996:   Salgsassistent og driftsleder, Elektronik, Bilka Kolding.
1990-1993:   Elev og salgsassistent, Elektronik, Bilka Slagelse.

                       Uddannelse:
1994-1999:   Merkonom kurser, Kolding Købmandsskole:
                       Ledelse & Samarbejde, Virksomhedsledelse og Virksomhedsorganisation
1989-1990:   EFG Handel og Kontor. Ringsted Handelsskole.

                       Kurser:
2013:             Scrum, Product Owner. Trifork Academy, Aarhus.
2010:             Organisation Change Management. Bøgehøj Kursuscenter, Ebeltoft.
2009:             RWD uPerform (Online brugerundervisning). Salling Group, Aarhus.
1992-1997:   Diverse lederkurser internt i Salling Group.

Jonas Hinge Hansen

Personlig profil:
Imødekommende, pligtopfyldende, ærekær og fleksibel.
Går langt for at give værdi til kunder og samarbejdspartnere.
Et højt servicegen og bred forretnings-forståelse.
Vant til samarbejde på alle niveauer i en dynamisk organisation.
Anerkendende og empatisk i samarbejdsrelationer.
Teknisk- og forretningsmæssig forståelse og analytisk evne.
Bred erfaring med IT-systemer, herunder SAP og Office-pakken.
Erfaring med forretningsmæssig kommunikation på engelsk.

JHH International IVS • Jonas Hinge Hansen • +45 61 39 20 55 • jhh@jhhinternational.dk • Cvr 37840408